Diagramo: Diferi inter la revizi

Kontenajo efacita Kontenajo adjuntita
+
+
Lineo 8:
* [[Venn-diagramo]] o Euler-diagramo, uzita per reprezentar di ensembli same kam lia elementi. La elementi ye figurizas kom di punti o di mikra cruzi, cirkondita per klozita kurbo ke formacas l'ensemblo. En la kazo ube l'ensemblo kontenas tro granda nombro di elementi, sole l'ensemblo es reprezentas per la parto di interna plano ala kurbo.
* Caroll-diagramo, uzita per reprezentar la ensembli. Ensemblo ''E'' es reprezentita per la parto di delimita plano per quadrato en sub-ensemblo di ''E'' es reprezentita per obtenaja regioni partage ta quadrato a helpo di paralela rekti a lateri di quadrato.
* karteziana-diagramo, o diagramo di relacioni. Sive ''E'' e ''F'' du ensembli e <math>\mathcal R</math> relaciono di ''E'' vers ''F''. Elementi di ''E'' es reprezentita per di punti sur rekto, et elementi di ''F'' es reprezentita per di punti sur perpendikla rekto ala prima. Kante elemento ''x'' di ''E'' is ligita a elemento ''y'' di ''F'' per la relaciono <math>\mathcal R</math>, kruzo es marquita a punto di abciso ''x'' ed ordinato ''y''. Ta diagrami servas en partikulara a reprezentar grafike la funcioni.
 
* Sagitariala-diagramo, anke uzita per reprezentar la relacioni. Ni reprezentas du ensembli ''E'' e ''F'' per Venn-diagramo. Kande elemento di ''E'' es en relaciono nam elemento di ''F'' per relaciono <math>\mathcal R</math>, ni juntas ''x'' a ''y'' per flecho di origino ''x'' e di skopo ''y''.
 
* Diagramo di kauzi e efekti, uzita en [[jero di la qualeso]].
* [[Relaciono di rango#Hass-diagramo|Hass-diagramo]], uzita per reprezentar ranga finita ensemblo.