Diagramo: Diferi inter la revizi

Kontenajo efacita Kontenajo adjuntita
Nula rezumo di redakto
 
+
Lineo 1:
[[Image:wikipedia_article_flowchart.gif|thumb|264px|Sample flowchart diagram]]
'''Diagramo''' es simpla e struktura imajo di koncepti, di idei, di konstrucioni, di relationi, di statistika donaji, del anatomio, etc .. uzita en omni la aspekti di humana agivesi per vidigar e klarigar la maniero. Diagramo permisas anke di deskriptar di fenomeni, igar evidenta di corelationi en certe factiori o di reprezentar di parti di ensemblo.
 
'''Diagramo''' es simpla e struktura imajo di koncepti, didil idei, di konstrucioni, di relationi, di statistika donaji, del anatomio, etc .. uzita en omni la aspekti di humana agivesi per vidigar e klarigar la maniero. Diagramo permisas anke di deskriptar di fenomeni, igar evidenta di corelationi en certe factiori o di reprezentar di parti di ensemblo.
 
En [[matematiko]], digramo es skemo uzita per reprezentar dil objekti e servinta di suporto di racione. <br />
 
Ol existas multa tipi di diagrami:
* [[Venn-diagramo]] o Euler-diagramo, uzita per reprezentar di ensembli same kam lia elementi. La elementi ye figurizas kom di punti o di mikra cruzi, cirkondita per klozita kurbo ke formacas l'ensemblo. En la kazo ube l'ensemblo kontenas tro granda nombro di elementi, sole l'ensemblo es reprezentas per la parto di interna plano ala kurbo.
* Caroll-diagramo, uzita per reprezentar la ensembli. Ensemblo ''E'' es reprezentita per la parto di delimita plano per quadrato en sub-ensemblo di ''E'' es reprezentita per obtenaja regioni partage ta quadrato a helpo di paralela rekti a lateri di quadrato.