Diagramo di Venn: Diferi inter la revizi

Kontenajo efacita Kontenajo adjuntita
+
+
Lineo 1:
La '''[[John Venn|Venn]]-[[diagramo|diagrami]]''', la [[Leonhard Euler|Euler]]-diagrami e Johnston-diagrami es di skemoza reprezenti di ensembli, di logika o matematika relacioni.
 
[[image:venn-diagram-AB.png | Ensembli A e B ]]
Lineo 10:
 
La diferante en Euler-diagrami e Venn-diagrami rezidas sole en la posibleso, per di intersecioni di regioni limitizita per la kurvi, di esar vakua. Venn-diagramo es do partikulara kazo di Euler-diagramo.
 
La Venn, Euler e Johnston diagrami povas semblar identa semblante. Lia diferi aparas en lia domeni di aplikajo segun la tipo di ensemblo ke devas esar partedita.
 
La Johnston-diagrami es adaptita ala reprezento di valori di verita di logika proposi, dum ke li Euler-diagrami servas ad ilustrar di distinta ensembli di objekti e li Venn-diagrami es generale uzas igar evidenta di posibla relacioni.
 
En analizo di [[silogismo|silogismi]], la regioni di Venn-diagrami es kolorita kande ol ne kontenas di elementi e di ta facono ol permesas di reprezentar omna li sistemi di ensembli, to qua es plu nefacila nam di Euler-diagrami konto tenita pro ke la regioni ne kontenanto ne elemento ne esar reprezentita.
 
Pri, Euler havas e probita di montrar li raporti inter di distinta ensembli, tande Venn havas volita reprezentar omna li posibla partediti di ensembli.
 
Ta koncepti di Euler et Venn diagramo, ne havas esita « unikesa » e atribuita a Euler. probable per ke Euler introduktis sua diagrami 100 yari plu ante, e esis ja la autoro di multe di labori.